Pitch din eksamen
Portofolio
pitch din eksamen
Min problemstilling er at inddrage Flipped Classroom i mit undervisningsforlød på 2. modul i fodterapi og forholde mig til de læringsmål der er synligt på PD modulet.
Hvilke udfordringer i praksis eller input fra teorier er du særligt optaget af?
Jeg er meget optaget af (Holmboe P, Hachmann R: Flipped learning – mere en bare video 2014) teori om Flip Classroom men min udfordring er min tid til at få fremstillet videoer og andet der hører sig til.
Hvilke teknologier vil du inddrage?
Jeg er meget optaget af PowerPoint OfficeMix. Samt videoer hvor der så er lavet QR- kode til, som jeg allerede har afprøvet på nogle elever og T-learn og Padlet,Hvad forstiller du dig at teknologierne kan?
Give eleverne mulighed for at bruge de digitale muligheder, til at opnå en bedre læring og indsigt, samt at undervisning bliver mere dialogisk og måske polyfon undervisning
Hvilke teorier og dokumenter vil du inddrage?
Jeg vil inddrage(Holmboe P, Hachmann R: Flipped learning – mere en bare video 2014)

Mit store spørgsmål kan være hvordan jeg bygger mine teorier på samt opstillingen af eksamen?
Har jeg nok med i den teoretiker jeg har valgt?
Kommentarer
Send en kommentar